RETUR & BYTTE
Du kan bytte, returnere og reklamere varer i alle våre 14 Best Kids Butikker. Finn din nærmeste Best Kids butikk her.
Ønsker du å returnere per post står du selv ansvarlig for levering og porto.
Dersom du skal sende oss varene er det viktig at du også legger med ordrebekreftelsen, angrerettskjemaet og markerer utsiden av pakken med avsender (husk å sette kryss over).
OBS! Dersom du har handlet via KLARNA og fått tilsendt bestillingen per post må returen sendes tilbake til oss. Denne bestillingen kan ikke returneres i en annen Best Kids-butikk enn BEST KIDS SIRKUS SHOPPING. Dersom du har handlet via Klikk & Hent må returen leveres til butikken du hentet ordren i.
Ofte stilte spørsmål
Du har 30 dager på deg til å returnere en vare, beregnet fra dagen du mottok den.
For at du som kunde skal kunne benytte din 30 dagers returrett for en vare, må den ikke ha vært brukt, etikettene må ikke ha blitt fjernet og den må ellers være i god stand.
Du har 30 dager på deg til å returnere varer kjøpt på nett fra vår utstyrsavdeling. Unntak for bilstoler, som har returfrist på 14 dager.
Ved kjøp av vogner og bilstoler fra vår nettbutikk, må produktet være i uåpnet originalemballasje for at vi kan godkjenne returen, dette av sikkerhetsmessige årsaker.
Du betaler bare for de varene du beholder, pluss kostnaden for frakt og returporto. Du står selv ansvarlig for å betale porto og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing.
Om vi har sendt feil vare eller en vare som er defekt, dekker vi naturligvis returportoen.
Ja, ved bestilling fra hjemmesiden vår gjelder de samme kjøpsvilkårene, uavhengig av om plagget er solgt til ordinær pris eller på salg.
Du må regne med at det kan ta opptil to uker fra du sender varene i retur, til lageret vårt har mottatt og registrert returvarene dine.
Har du betalt med kort, kan det ta mellom 3-5 virkedager til pengene er tilgjengelige på kortet igjen.
Ja, men vi har dessverre ikke et system for bytting i nettbutikken, så vi ber deg derfor ta kontakt med vår kundeservice.
Ønsker du å bytte samme vare i ny størrelse/annen farge eller til en helt annen vare, står du kun for returkostnadene, vi sender deg den nye varen kostnadsfritt 🤍
Etter forbrukerkjøpsloven må vi få beskjed om mangelen innen rimelig tid etter at dette har blitt oppdaget.Ved reklamasjoner ønsker vi at du tar kontakt per mail med beskrivelse, bilde og ordrebekreftelse.
Du kan kostnadsfritt returnere i alle våre fysiske butikker. Har du ikke en butikk i nærheten av deg sendes returen til:
Best Kids Sirkus Shopping
Falkenborgvegen 1,
7044 Trondheim
